El Proceso de la Metodología Prosci en Change Management ha ganado el reconocimiento internacional como la metodología principal para gestionar el lado humano del cambio, logrando así resultados exitosos en los proyectos de cambio.
Es utilizada por más de 6,000 organizaciones de diferentes sectores en todo el mundo, muchas de las cuales se han estandarizado en la metodología Prosci para lograr un enfoque consistente a través de sus proyectos, programas de trabajo y cambio en sus negocios.
Prosci está posicionado de manera única para ayudar a su organización a construir competencias internas para gestionar el cambio. Prosci provee entrenamiento y recursos para:
-
Ejecutivos y líderes de alto nivel
-
Gerentes y supervisores
-
Equipos de proyecto
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Recursos Humanos y grupos de capacitación
-
Empleados
El Proceso de la Metodología Prosci en Change Management ha ganado el reconocimiento internacional como la metodología principal para gestionar el lado humano del cambio, logrando así resultados exitosos en los proyectos de cambio.
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Es utilizada por más de 6,000 organizaciones de diferentes sectores en todo el mundo, muchas de las cuales se han estandarizado en la metodología Prosci para lograr un enfoque consistente a través de sus proyectos, programas de trabajo y cambio en sus negocios.
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Available:
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Release 40
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Smart Award
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Custom Objects
Upcoming:
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Release 41
Procure-to-Invoice - Overwiew
General Description
Duration
3 days
Delivery Format
Virtual
Modules & Topics
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Platform Foundations
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Introduction to Business Spend Management
Introduction
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The P2P Workflow
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Coupa System Architecture
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Your Coupa Role: Admin
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Collaborate with Others
Control System Access
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Maintain Users and Assign Roles
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Create and Maintain Content Groups
Configure System-Wide Data
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Load and Manage Data
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Create, Configure, and Maintain Financial Accounts
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Configure Commodities
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Maintain Suppliers and Contracts
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Create and Manage Content
Manage System Customization
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Create Custom Views
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Create and Manage Custom Fields
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Create and Maintain Questionnaires and Requisition Line Forms
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Configure Company Information and Home Page
Configure Transactional Elements
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Configure and Maintain Approvals and Approval Chains
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Configure and Maintain Requisitions
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Configure and Maintain Purchase Orders
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Configure and Maintain Invoices
Monitor System and Business Spend
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Review Insights
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View and Schedule Reports
Training includes 3 sessions, certifying exam, training certification and badge.
In-Depth
The goal of this three-day virtual course is to provide participants with the knowledge necessary to understand and make use of the configurable capabilities of the Coupa platform.
Participants experience demonstrations and practical exercises in a training environment that emphasizes learning through hands-on labs with the goal of establishing target configurations. Participants have their own Coupa instance as well as a participant guide covering detailed configuration concepts to help support and enhance learning.
Upon completion of the course, participants will demonstrate their understanding of these concepts by completing the Procure-to-Invoice System Administration Certification Exam. Participants who pass the exam receive a Coupa Procure-to-Invoice System Administration Certification certificate and badge.
Audience
This is a great introductory class for anyone who works with or wants to learn about system configuration and management of the Coupa core platform. Roles include, but are not limited to the IT department, system administrators, system implementation managers, and other project team members.
Learning Objectives
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Analyze the Coupa Core System and its possible customizations by understanding the required data and the sources from which it can be derived.
Set up Coupa configuration settings according to what an administrator will be responsible for, and identify best practices.
Ensure that users are provided with the appropriate content and permissions by configuring their profiles and using the appropriate access features.